Nu mai suport abuzurile bancii

Nu mai suport abuzurile bancii :daca vreau sa imi vad soldul din cont trebuie sa platesc 5 ron !

 

Dupa ce a citit acest material
http://www.urbaniulian.ro/2008/10/15/jocurile-bancherilor-un-film-in-care-urban-iulian-explica-cum-ne-fura-bancile/

Mihaela, care lucreaza intr-o banca, a trimis acest mesaj echipei de la www.AsistentaPentruConsumatori.ro

Comment:
La inceputul acestui an am contractat impreuna cu sotul meu un credit auto, desi, lucrez in domeniul bancar si cunosc aproape toate marsaviile sistemului, nu am avut incotro, problema este ca desi nu am fost intrebati daca dorim card de credit si nici nu am semnat ceva fara sa stiu ce semnez acestia(BRD) mi-au facut un card de credit,mi l-au inchis tot ei, dar m-au instiintat ca trebuie sa platesc un comision de administrare. Dupa certuri si drumuri de la o agentie la alta si in Sucursala, nimeni nu a recunoscut ca este un abuz si am facut reclamatie la protectia consumatorului – online – si surprinzator, am primit scrisoare de la BRD ca imi vor restitui suma. Am continuat cest avant in credite, dar este forte greu cand iti intemeiezi o familie sa nu ai unde sta, si am facut si un credit de achizitie, si am fost nevoita sa mai apelez si la o descoperire (overdraft) a cardului de sal la Banc post, unde angajatii sucursalei din Constanta sunt batuti in cap sau tot sistemul lor e varza, dar abia dupa lungi insistente si motorina consumata m-au informat asupra dobanzilor acetsui produs, nici macar acum nu imi trimit acasa extras de cont (pe mail deja e prea mult pentru ei) si ceea ce m-a surprins este ca pe data de 29/09/2008 cand trebuiau sa-si retina dobanda, nu au facut-o si cand i-am intrebat in sucursala, crezand ca oferindu-le informatiile personale, imi pot vedea contul, iata ce la ei nu este posibil asa ceva, decat daca astepti 1 ora confirmarea de la Buc si daca achiti 5 ron. Oricum prin urmare, nici macar acum nu am un raspuns si astept sa vad daca luna aceasta se vor conforma.
Lucrez in Banca, dar totodata sunt si eu ca si restul lumii victima lor, ba chiar mai mult decat restul, si le urasc, din afara totul parea asa de frumos si de neatins, in anii studentiei, si oricum si acum consider ca ama avut putin noroc, daca lucre in banca si nu mi-au trebuit pile si bani pt cumpararea postului, ca doar asa se practica.
Daca si maine mi s-ar oferi acelasi salariu(care nu este mare) intr-o companie pe alt domeniu decat cel bancar (am experienta in mai multe domenii si regret ca am renuntat la job-urile acelea pt un „vis” tampit)pentru ca le urasc, mi-e mila de oamenii care ajung la mine pentru consiliere, ca orice i-as consilia tot intr-un imens dezavantaj s-ar alfla, ba chiar sunt talhariti cu acte in regula.

Pentru comentarii sau sugestii pe tema acestui material , ori daca ati trecut prin situatii similare si credeti ca ele trebuie cunoscute si reclamate autoritatilor si Justitiei, va invit sa imi scrieti la adresa iulian.urban@gmail.com

 

Afisari: 95

1 Comment so far »


  1. Dusan Baiski said

    am October 21 2008 @ 7:09 pm

    Si eu imi incasez salariul prin deosebit de… extra… etc. onorabila banca BRD. Am primit acasa, numai de cateva ori, doar la inceput, extrasul de cont. Apoi nu l-am mai primit o buna perioada de timp. Si nici cel putin 50% dintre colegii de birou nu l-au primit ori nu-l primesc. Am reclamat banca la ANPC, stiind ca extrasele se proceseaza prin Bucuresti, dar nestiind ca reclamatiile on-line se trimit, spre rezolvare, la oficiile judetene pentru protectia consumatorilor. Raspunsul a fost, evident, unul de ageamii in materie de protectia consumatorilor. Raspuns primit de la OJPC Timis.
    Scriindu-i dlui Iulian Orban, domnia-sa a anuntat, probabil, ANPC-ul. Am fost sunat de la BRD Timioara ca vor sa-mi aduca extrasul de cont. Cum biroul meu se afla aproape de agentia BRD, m-am dus eu dupa extras si, evident, am primit un cearsaf pe un an de zile. Asa am aflat ca nu mi-au intrat niste bani in cont.
    Apoi am fost sunat de cineva de la ANPC Bucuresti, de unde rasare soarele. Ma refer la Bucuresti, desigur, nu la BRD. Cum ca sa trimit o reclamatie in scris, la ANPC, daca nu primesc extrasul acasa. Am mai primit un extras acum vreo sase saptamani. Evident, pentru o perioada de multa vreme trecuta. Si de atunci nu am mai primit nimic.
    Am ajuns la concluzia ca ori ANPC este o agentie guvernamentala pentru adormit consumatorii (tot mai credibil de cand oficiile judetene nu mai pot comunica presei rezultatele controalelor), fiindca nu sperie sistemul bancar, ori Guvernul, ceea ce e mai trist, joaca pe mana bancherilor, ori BNR, ceea ce este extrem de trist, este mana in mana cu bancherii, ori noi, consumatorii din Romania, suntem niste tampiti care ne meritam soarta, ceea ce incepe sa para tot mai credibil.
    M-a intrebat dl Iulian Urban de ce nu dau in judecata BRD-ul. Va rog sa ma credeti ca nu i-am raspuns. De ce? Pentru simplu fapt ca am doua rate la o banca la fel de onorabila ca BRD-ul (?!) si nu mi-as putea permite si un proces cu o banca. Cine mi-ar plati avocatul?
    Ce-mi ramane de facut? Sa mai stau vreo doua saptamani si sa reclam in scris BRD-ul la aceasi ANPC. Si-apoi? Sa dau in judecata BRD in solidar cu ANPC, institutie menita prin lege sa-mi apere interesele? Sa organizez o revolta in masa prin neplata datoriilor la bancile active in Romania (solidaritatea este, din pacate, o stare imposibila in Romania)? Sa… Va las pe dumneavoastra sa va inchipuiti diverse scenarii. Eu imi rezerv cateva scenarii posibile doar pentru a fi transpuse pe pelicula. In care, cu siguranta, bancherii ar deveni o categorie amintita doar in… manualele de istorie a Terrei.
    D.B.

Lasă un comentariu